Fler böcker

Innan lunchrasten sprang jag in på biblioteket och lånade några fler böcker. Den jag lånat av mamma har jag precis kommit på att jag redan läst...sådär kul o läsa om den igen kände jag. :) Tyvärr blev det ingen av böckerna som Jennifer rekommenderade men det berodde helt på att jag inte hade titlarna med mig och jag kommer absolut inte ihåg vad de heter! Jo, den om arbogamamman frågade jag om men den var utlånad till i början på maj...men det gör ju inte så mycket, då hinner jag läsa de här först! :) Problemet är nu vilken jag ska börja läsa. ;)



Nu är det dags att ta tag i livet igen, börjar strax att jobba! Hoppas det kommer sol snart för jag fryser!

Kommentarer
Postat av: Hanna Henriksen

El choco tyckte jag var bra, intressant på ett annorlunda sätt. Ett liv som inte är i närheten av mitt iaf.

Hälsningar Hanna

2011-04-06 @ 13:00:09
Postat av: Lina

Ja, det var hundra år sen jag såg boken och blev sugen på att läsa den men glömt bort den. Hittade den på biblioteket av en slump...hoppas den är bra! Men jag väntar med att läsa den till sist. :)Om du har några böcker du tycker är bra Hanna så kom med tips!

2011-04-07 @ 21:38:19
URL: http://linalabolina.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0