JISSES!

Första jobbdagen började med att jag gick upp alldeles för tidigt. Det tar inte så lång tid för mig att göra mig i ordning märkte jag, speciellt inte när jag har så kort hår. :)
När jag kom ut till bussen så startade den ju inte. Min första tanke var då att jag skulle gå upp och lägga mig igen och strunta i jobbet...men efter lite assistans på telefon fick jag igång den! Tur det så jag slapp bli sen första dagen.
Ringde även till Anna två gånger utan svar, då tänkte jag att hon var riktigt dryg som inte kunde ringa tillbaka men sen visade det sig att hon körde en annan buss den här veckan, haha!
Allt flöt på ganska bra, men strax innan lunch fick jag en körning ut på landet. Ja där lyckades jag väl fastna när jag skulle vända bussen för att åka tillbaka till Hallsberg. Höll på att glida ner i diket bredvid en fårhage! Fåren fick lite att titta på idag alltså. Men med lite (läs mycket) grus så kom jag till slut loss!

Men på eftermiddagen lyckades jag charma en gammal gubbe som gav mig 20 kronor i dricks för att jag var tvungen att rulla upp honom (med rullstol alltså) för en liten uppförsbacke till hans port.
Jag lyckades i alla fall ta mig hem. :)
Slutet gott, allting gott!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0