Nu blir det andra bullar!

Viggo tog sovmorgon denna lördag...vaknade inte förrän halv åtta! Det gillar vi andra här hemma. :)
Det blev en tur till stugan för att vattna blommor och bara titta till stugan. Tog Viggo i pulkan och gick upp till pappa o Ninni, de stod utanför och väntade på skjutsen till Skara.

När vi kom hem så fick Viggo mat och sen vila middag! Själv tog jag tag i bullbaket som jag bestämt. Så här såg det ut. :)





Jag vet att de smakar bra för jag och Christian tog såklart varsin med ett glas kall mjölk till.
MUMS!

Så här ser Viggos nya pjucks ut som jag fyndade på Kavat i går. :) Tyvärr så går ju inte liten än, men snart kanske han kommer på att det är roligare än att krypa. ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0