Slöa söndag

Den här söndagen har nog varit den slöaste vi någonsin har varit med om! I och för sig har vi varit ute o så men det käns slött i dag...i morse fixade jag i alla fall till lite chokladbrownies, de smakade fint! Vi måste ju provsmaka innan vi bjuder på det vi bakat, tänk om det skulle smaka blä!
När vi var klara tog vi en promenad hem till Christians farmor och farfar med Tre Kronor-boxen, de har också fastnat precis som vi...sen vidare till Ica för att inhandla lite plastburkar för att lägga alla kakor i. :)
Sen. Sen blev det slött! Kollade skidor liggandes i soffan medans Viggo sov middag. Men det kanske är förlåtligt när jag har ont i halsen...jag missade aerobicsen i kväll också, tusan!

Mamma kom hit vid fyratiden. Jag hjälpte henne med en beställning till Viggo...han ska få en urgullig nattlampa som kommer lysa fint i hans rum.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0