Blåsväder

Jag och Viggo tog som sagt en promenad innan bvc. Herregud! Jag tänker inte gå en meter utanför dörren något mer i dag! På vägen hem höll vi på att blåsa bort och jag höll på att ramla omkull för varje steg jag tog! Jesus!
Okej om våren tänker komma rätt tidigt, men då kan den ju se till så att gatorna blir snö och isfria, det här är ju helt galet.

Som sagt, vi var ju hos Irene på bvc i dag. Viggo var en glad prick hela tiden och Irene skulle försöka få honom att slå två träklossar mot varandra men han tog den ena och satte in i munnen och den andra kastade han så fort hon gav den till honom. Jag har ju sett honom slå saker mot varandra här hemma men det ville han inte visa Irene att han kunde!
Han hade växt hela tre centimeter och är nu 79 cm lång och väger 11,35 kg. Det är en stor liten 10-månaderskille vi har! :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0