Det är tisdag i dag!

I dag har jag och Viggo städat här hemma och bytt lakan i sängarna. Tur att jag har en liten här hemma som hjälper till och inte alls är i vägen. ;)
Det blev en promenad efter lunch och när vi var klara med den så gick vi till Viggos farmor. Hon blev överraskad! Sen kom även morfar Sigge och han blev ännu mer överraskad. :)
Viggo busade som vanligt med sina favoritburkar och träkatterna, alltid lika roliga!

Innan middagen hade vi världens längsta mys...jag o Viggo. När han vaknade så satte vi oss i gungstolen och tog det lugnt tills jag kom på att jag hade potatis på spisen. Det blev såklart lite bråttom in till köket men vi tog med oss filt och gossedjur och fortsatte mysa en stund till på golvet därinne. Det är inte ofta man får Viggo att sitta still så det är bäst att passa på.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0