Fullt ös

I morse fick jag sovmorgon, igen! Viggo vaknade vid femtaget och då tänkte jag att det var kört. Men icke! 7.40 slog han upp de blå.
Efter frukosten så tog vi en promenad till Ica för att handla sånt jag glömde i går. Sen hem och vila lite innan vi drog o badade. Jag försökte först få med mig Robert o Melvin, men Melvin skulle vara hos mormor på eftermiddagen så det gick inte. Sen försökte jag med Anna o Agnes men de dansade ut julen. Det blir fler gånger.
Viggo och jag klarar oss rätt bra själva i bassängen, han sprattlar, simmar o plaskar precis som förra gången. :) Nu ligger liten och sover och jag skulle behöva göra det med känns det som men det hinns inte med...för snart är det dags att åka på innebandy.

Den här synen mötte mig förut när jag klev in i vårat sovrum.

 

Och nu en liten film för att verkligen visa hur duktig han är! ;)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0