Morgonbestyr

I natt har Viggo sovit oroligt och vaknat flera gånger. Själv har jag kännt av huvudvärken varje gång jag vaknat, så vid tre så tog jag in liten till oss. Det tog ett tag innan han somnade om hos oss men till slut så! Vaknade vid halv sju trots att Christians väckarklocka ringde en stund innan.

Morgonen började med välling och mys i sängen, sen vidare in i köket.












När köksbestyren var klara så åkte vi till Maxi och handlade...som vanligt hängde vi på låset men det är ju så skönt att vara där tidigt för det är inte en kotte där vid den tiden. Just i dag åkte vi o morgonhandlade för att vi skulle ta en tripp till Hallsberg o bada efter lunch. Men så blev det inte för lilla bassängen var inte öppen för allmänheten den tiden vi skulle dit. Så i stället tog vi en promenad hem till Kari och hälsade på.

Nu sitter jag i soffan och degar medans Viggo sover eftermiddag. Om Viggo vaknar skapligt blir det bad senare i dag! :)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0