Nu får det räcka

Klockan är kvart över elva, sjukt att jag fortfarande sitter här vid datorn. Jag brukar absolut inte sitta uppe helt själv, speciellt inte vid den här tiden. Christian var supertrött efter innebandyn så han gick o la sig ganska tidigt. Själv har jag suttit här vid datorn ett tag och pysslat med nya bloggdesignen. Om jag får säga det själv så tycker jag att den blev himla bra...i alla fall för att vara första gången!
Det värsta är att jag är ju lite av en perfektionist så jag skulle kunna sitta här o pyssla hur länge som helst...men det är ju en dag i morgon också. Förmodligen kommer det ändringar med tidens gång. Jag är inte helt nöjd med textens utseende, men jag kommer fixa det så jag blir helt nöjd!

Nu säger jag god natt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev jättefint ju! :D

2011-01-07 @ 20:56:54
URL: http://www.widarsson.blogspot.com
Postat av: Lina

Tack så mycket! Är dock inte helt nöjd med kommentarssidan, men det ska nog fixa till sig! :)

2011-01-07 @ 21:02:16
URL: http://linalabolina.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0