Om en vecka

Om en vecka börjar jag jobba igen! Trist att jag lyckades bli sjuk sista veckan av mammaledigheten, men det kanske är bättre nu än första veckan på jobbet. Tråkigt att behöva sjukskriva sig första dagen.
Jag och Viggo hade många planer för våran sista vecka tillsammans, men som jag mår nu orkar jag inte med så mycket mer än att hålla honom på bra humör. Han verkar rätt hängig också och sover rätt mycket...precis som jag. Så fort han sover så sover jag. Eller så läser jag. Jag ligger i alla fall i sängen. :)

Jag tror i alla fall att Christian kommer klara det galant att vara hemma med Viggo. Men det blir nog fullt ös. I går kväll stod Viggo helt själv en stund igen så det dröjer nog inte länge förrän han springer runt och då får Christian jaga!

På tal om jobb så lyckades jag hitta mina jobbkläder! Jag vågade knappt ta på mig byxorna men det visade sig att de har blivit alldeles för stora. Trodde nästan det skulle vara tvärtom, men icke! Nöjd jag blev där! :D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0