Sista dagen!

I dag är det sista dagen jag är mammaledig (för den här gången). Känns lite tråkigt men ändå bra för då får ju Christian stanna hemma. Han som kör min buss kommer förbi sen vid fem när passet är slut för att hämta mig, jag ska då skjutsa hem honom till Hallsberg för att sen ta hem min buss hit. :) Då ska jag fixa där inne så det blir precis som jag vill ha det med spännband hit o dit. Hehe.

I morse var jag hos frisören! Jag tror jag har hittat en ny frisör...Michaela kommer alltid vara min favoritfrisör men det är ju smidigare att hitta en som klipper (super)bra här i Kumla och jag tror jag gjorde det i dag! Jippie!
Christian har ju varit ledig i dag så vi har varit ute på promenad i omgångar. Först ut var Christian och Viggo, sen mötte jag upp dem och tog över vagnen medans Christian gick hem. Jag fortsatte en stund till så Viggo fick fortsätta sova i vagnen.
Efter lunch blev det en tur till Rusta för att köpa en träningsbänk. Dags att börja lyfta lite vikter!

Snart dags för mig att åka, så bye bye!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0