Tiden går så himla fort

Jag tyckte inte det var länge sen vi låg på bb med en nyfödd liten Viggo. Då hade vi ingen aning hur vi skulle ta hand om den lille krabaten, det kändes väldigt skrämmande men samtidigt underbart såklart! "Ska vi verkligen ta hem den här?" Ungefär så kändes det faktiskt!
Men tiden går ju så himla fort. Om drygt en månad fyller Viggo 1 år och det känns nu som om han ALLTID funnits i våran familj, det är helt otroligt!
Jag kom att tänka på det här förut när jag kom in i vardagsrummet och han stod vid bordet och bankade på datorn (tur att den inte var igång), när han sen kravlade in i sovrummet och ställde sig upp vid våran säng, och sen när jag fixade frukost och Viggo stod och kastade ut varenda plastbunke jag har i skåpet. Han kan resa sig upp, krypa och börjar så smått prata. De som inte är med Viggo varje dag kanske inte hör vad han säger men vi märker här hemma att han härmar oss när vi pratar. Vårat underbara barn är snart inte en liten bebis längre!


Kommentarer
Postat av: Maria

Tiden går verkligen fort! Helt galet och underbart :D

2011-01-20 @ 10:52:19
URL: http://www.widarsson.blogspot.com
Postat av: Lina

Supergalet :)

2011-01-21 @ 09:58:18
URL: http://linalabolina.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0