Shopping på hög nivå

Det suger att vara förkyld och ha ont i huvudet dagarna i ända. Tur det finns alvedon säger jag bara...annars hade jag inte orkat med alla bittra pensionärer...;)

Hemma möttes jag av en matvägrare och två hungriga. Matvägraren är Viggo och de som gillar att äta är Christian och Elliot. Vi är nämligen hundvakt och han fick såklart maten som Viggo vägrade att äta i kväll. Vi lämnade dock Elliot hemma en stund för vi drog in till Örebro för att shoppa lite. Vad vi totalt hade glömt bort var att det var marknadsafton och en viss Christian blev ju inte precis nöjdare av detta! Vi rusade i alla fall in i leksaksaffären som var vårat första mål. Stötte på lite strul, det verkade inte som presentkortet vi hade var giltigt...men som tur var så fixade det sig i alla fall. Vi köpte då detta till Viggo!



Bollen var en klar fullträff. Den har han gått runt med o kastat och ibland även sparkat på. Den studsar fint!

Själv shoppade jag på change. Det blev en bh och två bikinis för priset av en...men jag kan inte påstå att det blev speciellt billigt! MEN. Nu har jag i alla fall två snygga bikinis att ha på mig i sommar. Det kanske inte kommer vara nån som får se dem eftersom det fortfarande känns som att jag tänker bada i vassen även i år. ;) Christian hade även seriösa tankar på att gå över till Clas Ohlson för att köpa ett tält, dock inte till mig att bada i utan ett för att sova i...han var helt säker på att vi aldrig skulle komma hem.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0