Banken

Stressig eftermiddag i dag...direkt efter jobbet så var det att slänga i sig mat för att sen dra till banken halv fem. Det är ju inte enkelt det här med huset alltså, vi har en del att fundera på...:)
Innebandyn blev lite lidande i dag av vårat bankbesök, alla stog utanför och väntade på oss när vi kom dit. Det blev bara drygt en timma att spela i dag men det gjorde mig ingenting...bra med lite lugnt såhär efter en vecka med halsont. :) Nu är jag i alla fall supertrött och det blir tidigt i kväll!

Viggo och Christian har varit hos Melvin och Robert i dag på förmiddagen. Jag pratade med Christian i telefon och jag hörde en väldigt grinig Viggo i bakgrunden...hoppas han blir gladare snart! Men i kväll var ju pappa och Ninni här o var barnvakt och då visade han sin bästa sida, typiskt.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0