Long day

I dag har det varit en lång dag, det kändes inte som att den skulle ta slut. Jag borde ha lärt mig att jobbdagen visst tar slut till slut. :) Jag har haft lite gnagande huvudvärk men vägrat ta alvedon...får kanske skylla mig själv. Kvällen har jag spenderat med den bästa, Viggo såklart. Christian drog ut till Cederberg så vi var själva och det blev en del skrik, men också bus och mys. Nu ligger godingen i sängen och det är bara för oss att hoppas att denna kväll går bättre än i går kväll. Då ville han INTE sova, men än så länge verkar det lugnt..."håller tummarna". :)

Nu blir det en dusch o sen tv.

Till Stina med familj: De där grönsakerna Viggo fick i present av er är en stor hit, han älskar dem!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0