Me

I morse blev det tidigt...Viggo vaknade 06.20 och ville inte somna om! Typiskt. Men jag hävde mig ut med hunden på en vända, tur det var tidigt och inte så mycket folk för jag hade ju inte direkt gjort mig i ordning. Inte för att det bekommer mig i vanliga fall heller men ändå. :)

Efter frukost drog Christian till stugan och jag tog en promenad med Viggo och Zahra. Vi var ute i en timma ungefär, helt underbart väder ju! Sen kom bästa farmorn och farfarn hit för att vara barnvakt en stund eftersom jag skulle till frissan. Det drog ut massor på tiden men det verkade inte vara nåt problem...i alla fall inte som de sa. ;) Nu blir det lugna gatan här fram till Viggo vaknar, för mig blir det en bok och en påse klubbor. Nice.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0