Kålpudding

Det börjar hända saker här hemma. I dag när jag var hemma på lunchen så busade jag med Viggo i vardagsrummet och sen vände han sig bara om och gick in till sitt rum...men där slog han i huvudet i dörren och då var all glädje som bortblåst. Stackaren! Förhoppningsvis kommer det inte dröja länge tills han kan gå ordentligt...än så länge får vi ränna runt med honom!

Efter jobbet så tog jag en promenad till Kvarngatan för att äta lite kålpudding tillsammans med farmor Mona, farfar Arne, morfar Sigge, Robin, Kari o Kent (som precis kommit hem till Sverige igen) och såklart Christian o Viggo. Det var lika trevligt som vanligt och Kent fick öppna lite paket eftersom han lyckades passa på att vara borta på sin 60-årsdag! Det här med kålpudding verkade falla Viggo i smaken, han åt upp en stor portion och vi var imponerade som få. :)

Medans Viggo åt sin välling böt jag om till träningskläder och hävde mig ut på en runda. Det gick bra och det är ju superskönt efteråt...men det var en aning kallare ute i kväll än i går.

Christian tog kort på liten innan han vaknade i dag på eftermiddagen...Yngve är också med såklart. :)


Sekunden efter vaknade han!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0