Jag skulle aldrig...

Jag skulle inte ha ropat hej kan jag säga! I natt nån gång så vaknade Viggo och skrek som sjutton och ville inte ligga själv i sin säng...så till slut gav vi med oss och la honom hos oss så att vi kunde sova vidare...trodde vi! Viggo ville inte alls sova och satte sig upp mest hela tiden och pekade på lampan och klockan o sa "koko". Men till slut så somnade han i alla fall tack gode gud! Halv fyra vaknade jag i alla fall av att jag höll på att ramla ur sängen...då låg liten på tvären och jag o Christian låg på varsin kant och balanserade. Jag har sagt det förr och jag säger det igen:

HUR KAN EN SÅ LITEN MÄNNISKA TA SÅ STOR PLATS?

Då la vi i alla fall över honom till hans egen säng så han fick fortsätta sova där och det gick ju tydligen bra för han vaknade strax innan klockan åtta.

Efter jobbet så drog vi till Kumla för att hälsa på och gratulera mormor som fyllde år i måndags. Det trevligaste var ju att Sofia var där, det var så himla länge sen vi sågs! Senare kom även brorsan med Olle o Cajsa, bästaste ungarna förutom Viggo såklart! Så fort Christian kommer in (han klipper gräset) ska vi äta lite och förhoppningsvis hinna med lite soffmys innan sängen. ;)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0