Måndag fast det egentligen är tisdag

I dag var det ju jobb för mig igen, jag smög så tyst jag bara kunde i morse men det hjälpte tydligen inte...hörde Viggo efter en stund stå där inne i sin säng o ropa på pappa! Men efter var Christian meddelat i kväll så somnade han om igen och vaknade vid åtta. Inte helt fel. :)

Jag har hunnit med mycket i dag trots att jag jobbat. Slängt i en tvättmaskin och hängt den, tog en joggingrunda på lunchen (superskönt!), köpt nya skor till Viggo och varit till Björka en sväng. Det känns bra! Tanken var att jag skulle ge mig ut en sväng igen för jogging eller promenad men Christian håller fortfarande på där ute i trädgården så jag tror jag stannar hemma. Det blir hursomhelst jogg på lunchen i morgon igen!



Så här fint är det utanför bibblan i Kumla, nu är våren här!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0