På gång och det känns bra!

Denna första maj slog Viggo till på sovmorgon, tjugo över åtta klev vi upp ur sängen. Elliot tittade upp med trötta ögon men den här natten väckte han inte Christian hela tiden och det var väl tur det. :) Alla pigga och utvilade.

Frukost med yoghurt, müsli, juice och smörgås passar fint när jag ska ut o jogga. Elliot blev superglad när han förstod att jag skulle ta med honom ut men han blev säkert mindre glad när han sen insåg att vi skulle ut o springa, hehe! Han springer som sjutton när han är lös men när jag har honom kopplad (det är när vi springer på vägen där det kommer bilar) är det inte alls lika roligt längre...då segar han och avståndet blir längre o längre mellan oss tills kopplet är sträckt. För min egen del känns det superbra nu när jag känner att konditionen bara blir bättre o bättre. Det börjar bli lättare att jogga och jag har inte lika ont i höfterna som jag får i början. Det är bara fortsätta kämpa, det känns i alla fall skönt att vara på gång igen!

Nu har alla åkt hem och vi sitter i soffan och tittar på gårdagens speedway-gp som vi spelade in. På tisdag är det ju även premiär ute på Sannahed, det ska bli kul att få komma ut dit igen...men det ska tydligen inte bli speciellt varmt så det är kläder på som gäller!

I eftermiddag när Viggo vaknat så åker vi till Kumla o hälsar på gamlingarna Sohlman. Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0