Nu är det sommar har jag hört!

När vi flyttar till stugan så är det visst sommar har jag hört. Tur för oss då att vädret har varit så himla bra i dag då! I morse drog vi till stugan vid nio-tiden...jag råkade ju vara ledig i dag, hur skönt som helst! Vi har pysslat och plockat här i dag och Viggo har varit på sitt allra busigaste humör. Precis innan han skulle sova lunch så var han på precis allting som han inte får pyssla med! Christian höll på att bli tokig...och då skojar jag inte! ;) När vi äntligen fick honom i säng så blev det fart på oss och tur var väl det för han slog upp sina blå exakt en timme efter han somnat...suck!

Men dagen har varit superbra! Jag har hunnit med att plantera om lite blommor, städat lite, busat med Viggo, tagit en extremt kort promenad och suttit här ute på bänken och ljugit med grannen. Innan maten så stoppade vi in Viggo i duschen, han var väldigt smutsig efter att ha varit ute nästan hela dagen. :) Nu sitter vi på altan och tar det lugnt efter en god middag bestående av grillad kyckling med tillbehör!

Viggo äter mellis!


Åker motorcykel!




O så duschen!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0