Svettig!

I dag har det ju varit sommarvärme ute! Helt otroligt skönt. :) På lunchen så var vi ute på balkongen en stund och solade. Viggo var helt lyrisk över att han fick vara ute på balkongen och titta på fåglarna och bilarna.

Efter jobbet kom mamma hit och tog hand om Viggo, hon var lite Viggosugen så medans jag drog till marieberg och fixade med den trasiga boxern vi köpte i går så tog hon hand om honom. Christian var nämligen inte hemma i kväll. De hade tagit en promenad till leksaksaffären och köpt en hink och spade och sen promenerat lite här i trädgården.

Nu till själva grejen, jag har varit ute o joggat i kväll.  Jag var ute i 40 minuter ungefär och det var ju hur skönt som helst!! Helt underbart när det fortfarande är ljummet ute när klockan är 20.00. Så här svettig blir jag när jag är ute o joggar. :)

Kommentarer
Postat av: cajsa

Är med viggo sugen ;(((((!!!

2011-04-11 @ 22:07:36

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0