Våran eftermiddag och kväll

När Viggo vaknat så tog vi bilen till stugan för att hälsa på morfar o Ninni. När vi kom dit så tog jag o pappa en promenad med Viggo i snösläden (det blir snösläden när man inte har någon vagn eller pulka med sig) ner till våran stuga för att hämta ett par böcker och även skotta lite snö. Tidigare i dag hade ju tydligen Kent varit där och skottat det mesta så det var inte så mycket kvar till mig. Tack Kent! :)



När vi kom in så var visst Viggo lite badsugen, men man kan ju inte bada med kläder på så det fick vänta till efter maten!



Så här såg det ut efter maten då. :)


Sitter hos Ninni o myser...


Pappa fixade även till en pizza som jag fick äran att smaka på. Den var mycket god. Jag och Viggo tog oss hem vid halv sju-tiden...Viggo somnade i bilen en sväng och när vi kom hem så var Viggo ensam i köket i sisådär tio sekunder och då hände det här...


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0