Lördagmorgon

Jag fick sovmorgon i dag, ända till 07.22! Jippie! Viggo däremot vaknade vid sextiden, inte helt otippat!
Dagen är fullspäckad med äventyr. När Viggo sover ska Christian ut o gå och jag som fortfarande inte är helt frisk tänkte ta ett bad.

Sen ska vi hem till familjen Lundberg/Lindqvist för att titta på nya tillskottet Liam. Det ska bli så spännande att få se den lilla kotten! På eftermiddagen ska vi hem till morfar Sigge för att äta komler. För er som aldrig har hört talas om detta är det en norsk traditionell maträtt. Komler är som bollar av potatis och annat gojs, och till det äter man fårkött, kålrot och så har man lite fett uppå det. Jag har smakat men det är ingen favorit och inte är det svärfars favorit heller så vi ska äta annan mat. :)

Till kvällen blir jag och Viggo ensamma då hans pappa ska dricka öl tillsammans med Jansson! Det blir en bok i sängen för min del så fort Viggo somnat.

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0