Blandad kompott

Här fick mina nya converse som mamma köpte med från USA hänga med på sin första speedwaymatch, de passade fint men det var lite kallt...



Viggo har för första gången sin kånken på ryggen där den ska vara men precis när jag skulle ta kortet så ramlade han...vet inte om det var för att ryggan var fullpackad eller om det helt enkelt var andra orsaker. ;)


Viggo och jag på väg hem till morfar och Ninni, lastbilen är med. Men på vägen hittade Viggo överblommade maskrosor som var väldigt intressanta!


Ösregn i Kumla. Som tur var hade jag ingen körning för tillfället, med andra ord kunde jag sitta lugnt inne i bussen och titta ut på det blöta!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0