Cykel

Min cykel har fått åka med upp till stugan nu. På lunchen letade jag reda på ett lås som jag köpte för hundra år sen men inte fått arslet ur att montera fast. Har haft en tungt bygellås i stället och det blir lite otympligt när cykeln inte är låst och jag måste göra av det någonstans när jag ska ut o cykla.

Min underbara kille och bästa pappa hjälpte mig att montera låset, vilket inte visade sig vara det lättaste trots att det var ett lås som skulle passa alla cyklar! Men nu sitter det i alla fall, nice! Även styret fick sig en omgång, så nu sitter det perfekt. Jag lämnade Viggo hos Ninni (Christian hjälpte pappa att måla även denna kväll) och drog iväg på en cykeltur. Jädrans! Det känns att jag inte cyklat sen innan jag blev gravid och det var rätt länge sen nu! I morgon kommer det kännas att jag verkligen har en rumpa och ett par lår!

Det blev en tur på lite drygt 1 mil,  det fick räcka för i dag. Men så fort vi fått tag på en barnsadel så kommer Viggo få hänga med vare sig han vill eller inte. :) Så, är det nån som har en barnsadel som ni inte har användning för längre....hör av er till mig!

Nu ska jag kolla blocket!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0