Motorsågsmassaker!

Den här helgen är uppbokad på att såga ner träd och fixa vid stugan. Vi började i morse...när jag och Viggo kom dit var de redan i full gång. Jag och Viggo gjorde sällskap där ute i snön och då passade ju Viggo på att prova sina nya stövlar. :) Men jag tror inte han var så förtjust i motorsågsljudet trots att han hade sina nya hörselkåpor på. Det verkar som om han har kommit in i nån slags känslig period för han hade tydligen börjat gråta o skrika när Christian dammsög för nån dag sen och det är konstigt för han ÄLSKAR dammsugaren i vanliga fall.

Vid tolvtiden var det dags att grilla korv...jag fick snabbäta för Viggo var väldigt trött och vi var tvugna att få tillbaka vagnen på vägen igen innan han somnade och jag hann inte ens gå fem meter så sov han. Det är jobbigt att vara utomhus.

När vi ätit mat hos pappa o Ninni så åkte vi till morfar Sigge som fyllde år i dag. Vi var ju absolut inte kalasklädda så det var ju tur att de flesta redan åkt därifrån. Fräsch var inte ordet som beskrev oss, det kan jag säga!

Här kommer lite bilder från dagen, mestadels bilder på Viggoliten. Såklart.








Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0