Spegel, spegel...

...på väggen där. Eller i alla fall i handen. Denna lilla sak jag nu ska skriva om fick jag i födelsedagspresent av bästa Emma när vi träffades i Göteborg när jag, Christian, Robin, farsan o Kent var där för att kolla på Speedway GP, jag tror det var 2008. Den har kommit till stor användning och har legat i badrumsskåpet, väskan, fickan...ja faktiskt lite överallt! Jag använde den senast i dag när jag skulle byta halvljuslampa på bussen, jag var ju tvungen att se nåt och då kom denna lilla spegel till användning. :) Tack Emma för den mest användbara presenten ever!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var så lite så =) precis min tanke när jag köpte denna, att den kan vara bra att ha när man byter halvljus (ha ha ha). Känns som evigheter sen du fick den, gud vad tiden går. Kram Bästa Lina.

2011-03-14 @ 20:46:37
Postat av: Lina

Ja, jag förstog att det var din tanke med spegeln...tur att jag kom på det till slut då! ;)

2011-03-14 @ 21:11:40
URL: http://linalabolina.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0