19 maj

I dag på lunchen hoppade jag över motionen. Gick in och köpte en bh för halva priset och sen vidare för att köpa en present till Siw som fyller 2 år på lördag. Perfekt o ha det avklarat! Verkligen inte ute i god tid! I normala fall har jag fixat det där för länge sen...men sen Viggo kom så har minnet liksom försvunnit eller så är det bara så att jag har tankarna på annat håll. :)

Christian drog iväg o fixade pappa o Ninnis bil efter jobbet. Jag lämnade Viggo hemma hos pappa o Ninni när jag tog mig en joggingtur. Joggade 5.28 km, är riktigt nöjd. Nu gäller det bara att förbättra tiden. Precis när jag satt och tänkte för mig själv att jag varit duktigt och joggat på en helt okej tid så läste jag på facebook att Kim sprungit 2.5 km på drygt 8 minuter...kände mig inte helt nöjd efter det. ;) Närå, jag kan inte jämföra mig med en 14-åring som har superbra kondition!

Viggo och jag har i alla fall haft en myskväll. När vi kom hem igen så satte vi oss i soffan och åt lite russin o tittade på tv. Det är så underbart! Viggo är så underbar!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0