Alla hästar hemma?

Viggo var med sin pappa och farmor på den första Kumlamarken i sitt liv. Jag tror han stormtrivdes! Med sig hem fick han ett par foppatofflor, en jätteballong och en nalle puh. Lyckliga Viggo. :)







På kvällen har vi ju som sagt varit hos Pia och Jonas. Alla (förutom Jonas häst) hästar hade kommit hem! Stallet hade blivit superfint, stor skillnad mot när de började...då kunde jag aldrig föreställa mig att det skulle bli ett stall. Viggo var helt lyrisk när vi kom dit, de har ju en traktor, en katt, en hund och en massa annat skoj som han kan titta på. Han sprang fram och tillbaka på gårdsplanen och blev jättearg när vi skulle gå in.
Själv gick jag ju såklart in till hästarna och gosade lite, mysigt som sjutton. Viggo var inte lika förtjust till en början, men senare när Tinas häst stod bara en liten bit ifrån Viggo och nosade så brydde han sig inte alls. Det är ju tur att han inte är en fegloppa!

Viggo fick i alla fall tag på deras dammsugare och Pias telefon, då var han nöjd. :)



Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0