Jag bara MÅSTE. Jag kan inte vänta till kv...

Jag bara MÅSTE. Jag kan inte vänta till kvällen med det här...det finns ju människor som är trötta och det finns människor som aldrig vaknar. I går eftermiddag var jag så trött att jag somnade i bussen en stund när jag var ledig. I dag när jag kom in till jobbet satt en kille där i soffan och halvsov. Och så kom Anna. Hon hade nog inte ens vaknat i dag...hon hade sin t-shirt både bak o fram OCH ut o in...lappen satt liksom där fram som på en präst (som Annbritt sa). Det är sånt här som förgyller dagen! Tyvärr hann Anna dra upp dragkedjan på fleecen hon hade över så det blev ingen bild. ;-)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0