Kalas o mors dag!

I går hade jag lite kalas eftersom jag fyllde år i tisdags. Det var fullt hus här och jag fick massor av fina presenter...precis det jag önskat mig. :) Viggo hade det hur bra som helst, alla var ju här och ville mysa, busa o gosa med honom. Nattningen gick även bättre i går kväll...det började med skrik, sen övergick det till skratt o bus och då gick jag ut ur sovrummet...efter kastande av nappar och bankande i väggen så somnade han i alla fall till slut av sig själv. Hur skönt som helst!

Traditioner är till för att följas så i morse gick jag ner med Viggo till gäststugan där Kari o Kent sov. Kent och Viggo brukar ha morgonmys en stund innan det är dags för frukost. Jag o Christian passade på att fixa till det här inne i stugan, dammsög bort hundhår och diskade. När vi var klara med det drog jag ut på en joggingtur, sprang 5 km...känns skönt att ha det avklarat!

Familjen Ulldal kom hit och firade mig i dag, väldigt trevligt! Ungarna busade och hade skoj, inte ett enda gnäll på hela tiden...förutom om någon kanske ramlade eller råkade köra över fötterna med den lilla lastbilen. :) Det blir alldeles för sällan vi träffar dem, måstebli oftare helt enkelt!

Nu blir det vila innan det är dags för morsdagmiddag hos gammelfarmor o farfar.

Viggo äter banan i sin nya stol, perfekt med hållare till mjölken. ;)


Siw o Viggo


Viggo har fått låna armband av Alma.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0