Myskväll

Efter en dag hos gammelfarmor/farfar och sen hemma hos farfar så kom jag och Viggo hem hit till stugan. Underbart. Viggo var på strålande humör och busade, dansade och så mös vi i soffan...kolla in de två tidigare inläggen så ser ni vad vi gjort i kväll. Det finns inget bättre! Jo, om Christian hade varit hemma förstås, men i morgon är vi tre igen. ;) I kväll blir det extremt lugnt och tidigt, i morgon ska vi ut på nya äventyr tillsammans med Jennie o Melvin.

I dag var ju Viggo hos frisören för första gången i hela sitt liv. Han klippte sig på Hårfix i Kumla hos en tjej som heter Cajsa, hon går fortfarande i skolan och det var ju bra att få träna på världens goaste unge. Han var så duktig, jag vet ju det eftersom jag råkade stanna till där mellan två körningar. Jag var ju bara tvungen att vara med litegrann när han klippte sig för första gången. :)

Kollar så att gräsmattan blir ordentligt vattnad.







Lite kortare hår och nyduschad.


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0