Onsdag

Även den här onsdagen slutade jag klockan fem...trist. Men det är ju alltid trevligt när jag kommer hem och Christian har fixat till maten, och riktigt god mat också! Han är bäst!

Jag bestämde mig för att jag o Viggo skulle ta en promenad med vagnen för han var gnällig och ville bara vara i min famn...får ju inget gjort då! Så det blev en PW till i dag, en halvtimma var vi ute. Superskönt och supersvettigt! Efter powerwalken tog vi en dusch tillsammans, lite trångt men det gick ju bra ändå. :) Det var ju en aning kvavt ute i dag, men jag ska inte klaga...det är underbart med sommarvärme. 

Christian drog till Sannahed för att jobba på en match och jag har precis lagt Viggo och håller tummarna väldigt hårt och hoppas att han somnar innan halv tio...de två senaste kvällarna har han nämligen inte varit ett dugg trött! I morse tog han sovmorgon till nio men å andra sidan sov han bara en timme på dagen. Än så länge är det tyst där inne..."ta i trä".

 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0