Skakiga ben

Lunchträning i dag. Joggade ner till en lugn plats på (hör o häpna) kyrkogården i Kumla. Där körde jag lite löpträning, utfallsgång, körde plankan mot en bänk jag hittade där plus en del annan styrketräning. Helt okej! När jag skulle jogga därifrån gick det knappt...herregud mina lår!! Men skam den som ger sig.

Resten av eftermiddagen försökte jag köra där jag slapp koppla ur så himla mycket, benen bara darrade...bevis på att jag är otränad? JA! Men det är skönt att känna att jag lever i alla fall.



När jag kom hem från jobbet hade vi besök av både Robin, farfar Arne och farmor Mona. Mycket trevligt! Robin stannade även kvar för att få lite grillat i magen eftersom det är speedway på tvn i kväll. Så här sitter vi nu...jag, Christian, Robin o farsan.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0