Springmeet

Denna lördag hade Viggo och jag sovmorgon ända till halv åtta, nice! Vi hade lite morgonmys i sängen för att sen käka frukost och göra oss i ordning för en dag (i alla fall några timmar) i Kvarntorp. Det var nämligen springmeet där och det är bäst att passa på när Christian inte är hemma. ;) Vi mötte upp Jennie o Melvin och tog oss in på området (det var en jäkla bit att åka till parkeringen...trodde vi blev bortlurade först), vi gick en runda med ungarna i vagnarna för att titta på bilarna (vågar ju inte ha Viggo lös bland bilarna för då skulle jag väl bli fattig)...efter det slog vi oss ner vid utkanten på en filt och bara hade det mysigt i solen. En helt underbar dag med andra ord! På vägen hem så däckade Viggo i bilen och sov fram till vi kom hem...la honom i sängen men han låg mest och pratade...blev alltså ingen lång middagsvila för Viggo i dag, men däremot så somnade han rätt fort i kväll i stället. :) Det tror jag i alla fall för så fort jag lagt honom så kom pappa och tog över medan jag åkte in till Örebro för att hämta upp fyllekajorna Christian och Micke.

Viggo trivdes som fisken i vattnet bland bilarna :)




Melvin och Viggo är väldigt koncentrerade när de äter russin




Jag träffade underbara Anna o Stefan, gamla grannen Kent i Marieberg (alltid lika trevligt) och även en gammal bekantskap som jag inte sett på flera år, roligt!! :D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0